tupani

noizyA është kjo nga intervistat më të forta që keni lexuar ndonjëherë? Absolutisht po! Noizy, reperi më i përfolur shqiptar, rrëfen në këtë intervistë për “Bluetooth”, jetën e tij seksuale dhe jo vetëm… Pasuria dhe muzika, janë dy stacionet e tjera ku jemi ndalur. Po për të mos u zgjatur, ju ftojmë të lexoni intervistën e mëposhtme, që do t’ju lërë pa frymë.
Sa kohë ke pa bërë seks, se më dukesh me nerva?
Kam gati 1 orë, po kështu dukem në përgjithësi, nuk më ndryshon seksi.
Atëherë, pse je me nerva?
Sepse më acaron ti, që më kërkon intervista çdo 1 javë.
Si e ka emrin vajza e fundit me të cilën ke fjetur?
Denisa.
Po nga showbiz-i?
Hm… Duhet patjetër një përgjigje?
Ok, po ta bëj më të thjeshtë. Tuna, Adelina Tahiri, Adelina Berisha… Ke shkuar me to?
Po.
Si janë këto në shtrat?
Të egra.
Cila është…

View original post 434 more words

Leave a Reply

